wonen zonder stroom aansluiting

  • Hans

    Wonen zonder stroom aansluiting.

    Als ooit het kleine huisje midden in het bos vrij komt , ja dan moet je km het bos in rijden om er te komen dan wil daar mij graag vestigen. Mogelijk in 2012 .maar is nog niet zeker.

    Er is geen stroom leiding naar het huisje . Maar een klein openveldje staat er bij het huis en kan via een paar zonne-energie opladers wel meerder caravan accu opladen .

    En bij onvoldoende zonlicht zou ik ook als de alle accu op de laatste na leeg is alle accu via de generator en acculader bij laden. Ook kan er tijdens auto ritten een caravan accu bijgeladen worden.

    Ik kan via het mobiel internet voor een vast bedrag gewoon met de laptop internet en online invoeren.

    De warmte kan via de zibro kachel en eventueel met de houtkachel .

    Water word daar uit de grond gepompt en via een gasfles kan de water ketel voor de douche opgewarmd worden. eventueel kan ik via de grote gasfles ook een gaskachel laten installeren.

    Met vriendelijke groet,

  • Mobilenergy

    Dag Hans, je had beter als titel ‘wonen zonder stroom, gas en water aansluiting’ kunnen nemen. Stoer plan, houd je ons op de hoogte?

    Qua zonnepanelen, in een beboste omgeving vraagt dit om extra panelen: bij krieken van de dag en ondergaande zon vang je met obstakels zoals bomen 0,0 zon, misschien over de dag in het geheel maar de helft gemiddeld te opzichte van de situatie zonder bomen.

  • Hans

    ik hou u op de hoogte . ook als ik een huis kan krijgen in de grens streek noordoost duitsland vroeger de DDR of noordwest polen.

    Groeten hans

  • Hans

    Als de generaal pardon voor wonen in een stacaravan op het recreatiepark er door komt blijf ik zitten waar ik zit tot dat de deksel boven mij dicht gedaan word.

    Volgens de Europese regelgeving kan men bij een stacaravan op eigen koopgrond niet zo maar iemand verbieden.

    De 2e kamer is akkoord gegaan en nu moet de zinloze eerste kamer de kamer van over denken nog stemmen.

    Het geld alleen voor de mensen die het al gekocht hadden voor 30-jan.2003, . Ik zit er al sinds 1999 dus kan mijn schijn adres in het GBA opheffen.

    Maar een combinatie van gewoon stroom en 12 volt stroom is wel handig gezien de stroom voorziening werk van mongolen is geweest en er te vaak stroom uitval plaatsvindt.

    Met vriendelijke groet,