Speciale topic over apparaten die op accu’s werken

  • Hans

    Hierbij en speciale topic waar het indirect ontoptic is , want het gaat wel op apparatuur dat werkt op 12 volt dus op de accu , tenzij je het van 230 met omvormer naar 12 volt omvormt .

    Hier bij kunnen alle prikbord lezers hun ervaringen, vragen , opmerkingen aanvulleningen over 12 volt apparaaturen . Uiteraard kan het ook aan om apparaaturen die op een hogere of lagere volt accu werkt ( 6 volt 24 26 48 of hoger )

    Ik kom later er op terug om het over een bepaalde apparaten die op de 12 volt accu werken te hebben.

    Maar lezers kunnen ook iets posten ondertussen over apparaten die op accu’s werken

    Met vriendelijke groet,

  • Hans

    Het voordeel van de blauwe blazers dat ik er nu via de caravan accu een blazer over het matras waar de hond op ligt laat blazen want de boel is zeik nat ondanks het matras door mij geïmpregneerd is, dus veel trekt er niet in . De hond gaat veel het water in met de warmte. Ik droog er veel eens vaker een kleding stuk mee . Dat kan die beter dan een dure droger in huis.

    Dus een simpel 12 volt blazer en morgen ochtend is het droog.

    Tegelijkertijd word de accu geladen . Dus er komt meer in dan er uit gaat.

    Bij een auto accu gebeurt vaak niks anders dan het effect van een badkuip waar de stop los is en van boven genoeg water bij komt om de zaak vol te houden

    groeten