Nu ook op twitter!!

  • beheerder

    Beste lezers,

    vanaf heden zijn we ook te volgen op twitter, zoek hiervoor naar het account accu_batterij

    het nieuws en de prikbordberichten zullen daar ook weergegeven worden.

    mvg,

    beheerder accu startpagina

  • hans

    Ik zal eens op de google uitzoeken wat twitter betekend want ik hoor het steeds vaker maar ik heb geen idee wat het is.

    Het bestaan van een internet fora is al kennis te veel voor mij :D

  • beheerder

    hahahahha, ja hans je moet wel een beetje met de tijd meegaan ! check www.twitter.nl voor alle nieuwsberichten en prikbordberichten.

    mvg,

    beheerder

  • Hans

    ik ga alleen met de tijd mee als ik er voordeel van heb.

    Ik leef in een mix van progressief modern tezamen met ouderwets en conservatief.

    Ze hoeven elkaar niet uit te sluiten.

    Maar verdiep mij t.z.t. wel eens in.

    Ik weet op die manier ook wel of er berichten zijn

    Technologie is om er mee te kunnen leven voor het gemak e.d. om een baan te hebben . Maar niet het leven om de technologie

    Met vriendelijke groet,

  • beheerder

    ik weet het hans, het is een nieuw stuk technologie waar we mee kunnen werken,dus doe we dat he ;)

  • Hans

    Oké ik ben na 20 /augustus 2011 terug . Ik ben om persoonlijke redenen 3 maanden afwezig. En kom alleen voor online invoer werk achter mij laptop gedurende die periode .

    Daarna zal ik weer eens kijken wat ik er mee kan met twiiter . De komende tijd zijn andere dingen relevanter.

    De caravan accu is vannacht nog niet vol geladen maar is wel minder leeg. koelbox blazers het is kan zo leeg zijn. 100 AMP is niet veel als je relatief weinig rijd overdag.

    Ik ga nu het veld in . de hond staat al te kwispelstaarten bij de deur ondanks die in de tuin zijn eerden plas van vandaag net gedaan heeft.

    Met vriendelijke groet,